неделя, 2 септември 2012 г.

Stevie Buzbee отговаря на въпроси от фенове:


Stevie Buzbee, актриса в Feed The Dog, отговори на въпроси за Селена в туитър:
@WeDreamGomez: Какво мислиш за Селена? :)
@ShiftlessStevie: Селена е фантастичен човек, който не позволява славата да и пречи на сладостта :)

@perflenas: Джъстин посещаваше ли сета доста? Ако да, със Селена ли прекарваше повечето време?
@ShiftlessStevie: Той посети сета няколко пъти, и да те прекараха повечето време заедно. Когато тя трябваше да снима, той я гледаше на мониторите. :)

@Fiercetaylena: Може ли да ме последваш? Аз напълно ревнувам от теб.. забавлява ли се да работиш със Селена? :) Х
@ShiftlessStevieАз се забавлявах с всички! Тя е страхотен човек и съм щастлива, че имах възможността да работя с нея. :)

@iSupportJBeebuh: ОМГ! Благодаря ти страшно много :) Имам въпрос, когато разбра, че ще работиш със Сел, как се почуства? :)
@ShiftlessStevie: Аз всъщност съм МОУП фен, затова бях щастлива, че щях да имам шанса да видя каква всъщност е тя :)

@ShiftlessStevie: Хаха, да, Джъстин посети Селена доста пъти, беше сладко. Те са невероятно сладки заедно.

@hipstergomez: Беше ли забавно да работиш със Селена? :)
@ShiftlessStevie: Тя беше фантастична! Винаги мила с всички. И мога да кажа, че ОПРЕДЕЛЕНО обича феновете си много!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар